Selasa, 22 November 2011

spm next year (2012)

wajah bakal menduduki spm 2012

pejam celik ,pejam celik da na habis tahun .. :)
tahun depan 16 januari , aku cukup umr 17 .. :)
da semakin tua ..:"(

azam aku pada tahun depan (2012) , nak belajar sungguh-sungguh , tanaq couple , 100% tumpu at pelajaran semata-mata .. next year emg akan memeningkan disebabkan jadual  beljar yang padat .. :) skunk pom cuti sekolah yang pnjang , aku sibuk dengan membuat nota pai dalam JAWI wokk ..!! sumpah stress . 
kalu satu bab tu okei lagy ag , nim sume tajok lam buku teks form 5?? wah emg stress  nk siapkan ..
tapii nk buat mcm mane lagi  kene siapkan jugak ..:)
COUPLE ?? loe cakap sal couple nim saya mlas ah ckp bnyak lha .. mls nk bercakap sangat CINTA nim., bagi sy CINTA mase di sekolah menengah juz CINTA MONYET sahaja belum tentu kekal ..
nak cakap sal CINTA , sy kurang minat lha . :) . nak tumpu at pelajaran je dulu .. :)
start bulan january nim , ade tusyen n study group nan my bestiest , kitoram pom da janji mls nk main-main lagy .. sepanjang cuti nim pom kitoram jarang spent mase  bersame .. sebab masing-2 sibuk dengan kerja sekolah , lebih-2 kene siapkan nota pai .. :) , aku pom hepi bila kwan aku pom semngat gile nk berubah macam aku .. tahun depan , da tiada ponteng-ponteng lagi dah .. 100% akan tumpu at pelajaran je ..

SPM (SIJIL PEMBUNUH MALAYSIA )




Tiada ulasan:

Catat Ulasan