Selasa, 22 November 2011

B.F.F •.♥•

my bff
i love u more than millionwords

nim my bff forever . na knl dea?
jom sy kenalkan ..
name penuh dea NUR FARINI BINTI HASNI, atau lebih dikenali dengan NINI .. umur dea 16 tahun , same macam aku .. dea di lahirkan pada tanggal 19 april 1995 .. kami berkawan sejak kecil sampai sekarang , ta pernah sekali pom gadoh .. walaupun sekarang yer da pindah at KUANTAN , susah nk jumpe mcm dulu , everday , kitoram ttap contact .. :) .. 
aku dengan nini satu kepale , perangai gila-2 , sporting , always kongsi masalah sama- sama .. :) susah nk jumpe kawan macam dea , dea bukan jenis yang lupa kawan . bukti dea , bila balik at paka , dea akan datang jumpe aku . wahhhh !! terharu beb !! aku harap persahabatan kite kekal sampai bila-bila walaupon ape jua yang berlaku .. :)

akhir kata aku nak kau tahu
* aku sayang kau macam adek bradek aku sendri dah !! aku arap kite akan tetap macam nim sampai bila-bila, walaupom ,kau tggal jauh dari aku , tadep soram pom kwan boleh jadi mcm diri kau yang ta pernah berpura-pura dalam segala hal *
 I LOVE U :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan